Thursday, July 05, 2007

Moving right along!


I finished translating the pattern! It was not too bad. I am very much encouraged in this business of translating French patterns. The front is all ready and currently working on the back.



Here is a close up of the pretty lace pattern on the horizontal band. It will be used vertically on the gardigan sleeves. Love it!

8 comments:

  1. It's BEATIFUL, May!!

    ReplyDelete
  2. Anonymous9:29 AM

    That is beautiful.

    ReplyDelete
  3. Anonymous12:17 PM

    Really lovely! As usual. :-)

    ReplyDelete
  4. May, the top looks stunning, love the lace design.You are such an accomplished knitter.
    Cheers

    ReplyDelete
  5. Gorgeous, May! :)

    ReplyDelete
  6. Anonymous8:17 AM

    こんばんは、お騒がせしました。
    メールは戻ってきていました。
    Mayさんは初めての海に向こうのお友達。
    嬉しさと言葉の不安とハーフだったのですが、当方への書き込みもらって、不安が、取り除かれました。Mayさんの海外パターン楽しみにしています。

    ReplyDelete
  7. があこさん、ようこそ! 私も志田さんの作品を編んでいる日本の方をさがしていたのです。こちらこそ、があこさんの作品を楽しみにしています。

    ReplyDelete